Byta rum

 

Jag har pratat med pappa ett tag nu om att göra om mitt rum. Rummet som jag har nu är väldigt mörkt och jag börjar tröttna på de. Ville ha en förändring så vi bestämde att jag skulle byta rum helt. Jag ska byta till det rummet jag hade när jag var liten. Det rummet är väldigt just och fint så de blir perfekt.
Först nu har vi börjat göra saker. Tillexempel igår stod jag hela dagen och målade.  
Innan vi började måla var det en ljusrosa tapet med ballerina-bård (man ser de på bilden nere till höger).
Men nu blir de ljusgrått. Trodde inte de var så jobbigt som det var, jag har riktigt ont i axeln idag. Lång tid tog de också. Haha, tur att man inte gör det så ofta.
Tror att rummet kommer bli jättefint. Bilder kommer när de är klart.
 
 

Kommentarer
Linn Flink säger:

Duktigt!

http://FINEST.SE/LINNFLINK

2014-06-25 | 20:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback